środa, 27 kwietnia 2016

Prezentacja Maćka

Dzisiaj w ramach Szkolnego Konkursu Czytelniczego ,,Dozaczytania",  nasz kolega z klasy - Maciek, podzielił się z nami swoją czytelniczą pasją i zaprezentował w ,,Radio książka", fragment książki, pt.: ,,Operacja burzowa chmura".
,,Ta książka opowiada o detektywach Oliwierze i Tiril, którzy szukają złodzieja drożdży. W końcu go znajdują. Ta książka wydaje mi się ciekawa, ponieważ Olivier i Tiril mieli dużo przygód. Chciałabym przeczytać tę książkę, bo bardzo mnie zaciekawiła".
Paulina 
,,Ta książka mnie zaciekawiła, ponieważ lubię takie typy książek". 
Wiktoria
 ,,Książka podoba mi się i chcę ją przeczytać, ponieważ wydaje się  bardzo ciekawa".
Krzyś
,,Ta książka bardzo mnie zaciekawiła, ponieważ lubię książki, w których jest akcja".
Gabrysia
,,Nie chciałbym jej przeczytać, ponieważ wolę książki magiczne, przygodowe" .
Franek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz