środa, 1 czerwca 2016

Zielona Szkoła - dzień pierwszy i drugi

No i wylądowaliśmy! Tym razem Zieloną Szkołę spędzamy w Piszu, nad jeziorem Roś.
A taki widok przywitał nas z okna :)
Czeka nas wiele wspaniałych atrakcji, min. tenis ziemny, survival, zumba, gry i zabawy, a także sporty wodne: kajakartswo oraz żeglarstwo. Będzie się działo!
Najpierw zakwaterowanie, potem zajęcia, pierwszy dzień zakończymy zabawami integracyjnymi
31 maja byliśmy na wycieczce w Parku Dzikich Zwierząt w Kadzidłowie. Na wycieczce widzieliśmy żbiki, kozy, małe sówki, sarnę, pawie, rysie i łosie. Najbardziej podobały mi się żbiki, ponieważ były bardzo słodkie i wyglądem przypominały małego kotka. Podobało mi się również jak głaskałam sarnę, bo miała gładkie futerko.
Wiktoria
Na początku oglądaliśmy łanię. Później warchlaczka i ptaki. Następnie podziwialiśmy: pawie, rysia, różne gatunki sów oraz kozy. Na koniec oglądaliśmy dzika i łosie. Najbardziej podobały mi się pawie, bo miały piękne ogony, a ich krzyk przypominał mi głośne miauczenie.
Maciek
Najbardziej podobał mi się orzeł, wyglądał tak srogo i poważnie. Potem oglądaliśmy żbiki, które wyglądały jak kotki - to też mi się podobało.
Franek
W Parku Dzikich Zwierząt najbardziej podobało mi się jak głasakałam łanię i jak oglądałam łosie, które wygądały jak pluszaki, ponieważ miały strasznie puchate rogi.
Gabrysia
Najbardziej podobało mi się, gdy zobaczyłem żbika, który wyglądał jak kotek i gdy rozmawiałem z kozą ;)
Maks
W Parku Dzikich Zwierząt najbardziej podobało mi się jak oglądaliśmy małe sówki i łosie oraz jak Maks ,,rozmawiał" z kozą. To było bardzo śmieszne.
Paulina
Galeria zdjęć
Dzień zakończyliśmy ogniskiem i zabawami integracyjnymi. Zabawa była przednia!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz