czwartek, 2 czerwca 2016

Zielona Szkoła - dzień piąty

Wszystko co dobre szybko się kończy i nasz wyjazd również dobiegł końca.
Dla mnie ostatni dzień naszego pobytu na Zielonej Szkole, rozpoczął się szczególnie... słodko ;)
Zanim pożegnaliśmy się z Mazurami, odbyły się mini zawody sportowe oraz rozdanie dyplomów.
Potem po raz ostatni wybraliśmy się na plażę...
...by pożegnać się z jeziorem Roś.
Galeria zdjęć
A co nam się podobało na Zielonej Szkole? Sprawdźcie sami!
Na Zielone Szkole najbardziej podobała mi się wycieczka do Polskiej Akademii Nauk, ponieważ Wiktorii urosło poroże, a nasza pani od angielskiego, pani Magda, zaprzyjaźniła się z bobrem w okularach ;)
Franek
 Na Zielone Szkole najbardziej podobała mi się wycieczka do Parku Dzikich Zwierząt w Kadzidłowie, ponieważ spotkałem tak mnóstwo różnych zwierząt.
Maciek
Najbardziej podobała mi się dyskoteka, ponieważ wszyscy super tańczyli i były fajne zabawy. Podobało mi się też jak pływaliśmy na kajakach, bo było bardzo wesoło i siedziałam w kajaku z Paulą.
Gabrysia
Najbardziej podobała mi się impreza, zielona noc i gra terenowa, ponieważ było naprawdę śmiesznie.
Maks
Na Zielonej Szkole podobała mi się gra terenowa, ponieważ wszyscy byli bardzo mili. Podobała mi się też dyskoteka , bo dobrze mi się tańczyło.
Wiktoria
Najbardziej na Zielonej Szkole podobała mi się dyskoteka, bo było tam bardzo wesoło i dlatego bo pani Justynka powiedziała nam: ,,Będzie mi was wszystkich brakowało" :)
Paulina



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz