środa, 11 maja 2016

Lekcja polskiego w klasie IV

,,Dzisiaj, czyli 11 maja 2016r., bylismy na zajęciach z języka polskiego w klasie 4. Na zajęciach rozmawialiśmy o dziennikarstwie. Na początku były kalambury. Następnie czytaliśmy tekst ,,Lola przeprowadza wywiad" i rozwiązywaliśmy do niego zadania. Na koniec pani zadała na pracę domową ,,przeprowadzenie" wywiadu z postacią z lektury, którą omawialiśmy w tym roku". 
Maciek
,,Zajęcia dotyczyły wywiadu. Siedziałem obok Weroniki i Nikodema. Ogólnie mówiąc było miło, bo zaczęliśmy od zabawy, w której zgadywaliśmy kto kim jest, zadając pytania, na które można było odpowiedzieć tylko ,,tak" lub ,,nie"".
Franek
,,Na zajęciach w czwartej klasie siedziałam z Kaliną i Wiktorią. Zajęcia dotyczyły wywiadu. Ocenialiśmy także czy zadane w wywiadzie pytania są stosowne czy nie. Bardzo podobało mi się, że dziewczyny były dla mnie takie miłe. Było miło, kiedy rozwiązywaliśmy zadanie, żeby zdecydować z kim chcielibyśmy przeprowadzić wywiad". 
Paulina
,,Na zajęciach w klasie 4 siedziałam z Wiktorią i Asią. Lekcja dotyczyła wywiadu. Lekcja bardzo mi się podobała, ponieważ dziewczyny pytały mnie o moje zdanie i były dla mnie miłe".
Wiktoria
,,Na zajęciach w klasie 4 nie dowiedziałem się niczego nowego. Zajęcia były bardzo łatwe i przyjemne. Otrzymaliśmy również pracę domową".
Maks

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz