czwartek, 14 kwietnia 2016

Wycieczka do Muzeum Powstania Warszawskiego

Wycieczka odbyła się 06.04.2016r. Wyruszyliśmy autokarem o godzinie 12:15 całą naszą klasą, klasą 2,4 i 5.
Do szkoły wróciliśmy o godzinie 15:45.
Na wycieczce zobaczyliśmy różne pistolety i opaski żołnierzy. Najbardziej podobało mi się jak przechodziliśmy przez kanały, rysowaliśmy co np. powstaniec powinien mieć w swoim plecaku i dźwięk spadającej bomby oraz ,,bijące serce". Moim zdaniem wycieczka była super, ponieważ dowiedziałam się różnych rzeczy na temat Powstania Warszawskiego.
Paulina
Na wycieczce zobaczyliśmy: samolot, kubusia, pistolety, kanał i różne przyrządy. Najbardziej podobało mi się muzeum, spadające bomby, kanał, makiety zniszczonej Warszawy, bijące ,,serce", Kubuś, piosenka, karabiny oraz modele samolotów. Moim zdaniem wycieczka była super, ponieważ dużo dowiedziałem się o Powstaniu Warszawskim.
Krzyś

Na wycieczce zobaczyliśmy serce i różne przyrządy należące do powstańców. Najbardziej podobały mi się kanały, broń i serce. Moim zdaniem wycieczka była całkiem dobra, ponieważ oglądaliśmy również makiety.
Franek
Na wycieczce zobaczyliśmy opaski żołnierzy oraz jak powstańcy przechodzili przez kanały. Najbardziej podobało mi się jak przechodziliśmy przez kanały i dźwięk spadających bomb. Wycieczka była super, ponieważ dowiedziałam się tam różnych rzeczy o drugiej wojnie światowej.
Wiktoria

Na wycieczce zobaczyliśmy opaski powstańców i kartki z kalendarza z Powstania Warszawskiego . Najbardziej podobało mi się kiedy: słuchaliśmy ,,serca", chodziliśmy po kanałach, huk spadającej bomby i kiedy rysowaliśmy co powinno być w plecaku powstańców. Wycieczka była ok, bo widzieliśmy dużo ciekawych rzeczy, ale prawie nic nie zapamiętałem z tego co mówiła pani.
Maciek
Na wycieczce zobaczyłem znak Polski Walczącej, różne typy broni, motocykle, kilka modeli samolotów i jeden prawdziwy! Najbardziej podobało mi się, gdy zobaczyłem ten samolot! Wycieczka była super, ponieważ zobaczyłem Kubusia, czyli pojazd pancerny.
Maks


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz