czwartek, 24 grudnia 2015

 Koniec roku to czas podsumowań, my również trochę ostatnio wspominaliśmy, nie tylko miniony rok, ale wspólnie spędzone trzy lata. Z tej okazji powstały ,,Nasze klasowe wspomnienia" wykonane z masy solnej, które po pomalowaniu ,,zawisły" na naszej choince...
Moje klasowe wspomnienia dotyczą: żmii zygzakowatej, którą widzieliśmy na jednej z wycieczek, pieczenia ziemniaków na Zielonej Szkole oraz klasowych Mikołajek.
Paulina

Moje klasowe wspomnienie dotyczy wieczoru gier planszowych ,,Pionek", bo bardzo przyjemnie było grać w moje ulubione gry. Natomiast moje drugie wspomnienie klasowe dotyczy Dnia Dziecka, podczas którego jedliśmy pyszną pizzę.
Franek
Moje pierwsze klasowe wspomnienie dotyczy przedstawienia ,,Mały Książę", dlatego ulepiłam głównego bohatera. Moje drugie klasowe wspomnienie dotyczy Classdojo, dlatego ulepiłam awatarka. Moje trzecie wspomnienie dotyczy naszego projektu ,,Kocham czytać", dlatego ulepiłam książkę.
Wiktoria
Ulepiłem pizzę, bo skojarzyła mi się z Dniem Dziecka. Ulepiłem uśmiech, bo pani Justynka jest zawsze uśmiechnięta. Ulepiłem również żmiję zygzakowatą, bo podczas lepienia wszyscy dużo o niej mówili.
Maciek
Moje klasowe wspomnienie dotyczy ,,Dziewczynki z zapałkami", bo ten występ był moim pierwszym występem w mojej klasie oraz ogniska, które odbyło się w tym roku na Zielonej Szkole.
Krzyś

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz